Rajd Startowców- Spotkanie na spontanie 11.07.2017

Witajcie <3
Na początku przepraszam, ze tak długo nie pojawiały się posty, ale nie robiłam zdjęć ze spotkań i nie miałam czego wstawiać.
Wczoraj o godzinie 19:00 odbyło się spotkanie na spontanie, czyli Rajd na pożegnanie starych startowców. Pamiętam czasy jak ten oto koń był naszym koniem klubowym. Pewnie osoby które były na początku kluby również to pamiętają. Zamierzałyśmy pożegnać te wspaniałe konie. Spotkałyśmy się na Farmie Stiva. Ruszyłyśmy do Głuchych Lasów. Szukałyśmy tam pikniku w lesie, ponieważ ja gdzieś go widziałam. Ale w końcu pojechałyśmy na takie małe wzgórze obok lasu xD Następnie jechałyśmy do Moorland. Tam oporządziłyśmy konie i ruszyłyśmy na plaże Fort Pinta. Popluskałyśmy się w wodzie i zrobiłyśmy małą sesję. Bardzo mi się podobało  mimo, że to był rajd na spontanie :D

Chciałam także poinformować was, że serial "Light" na naszym kanale został skończony. Nie nagrywamy go już. Klubowiczki wiedzą o co chodzi. Szykujemy coś o wiele lepszego ;)

/Cali


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Glamorous Lizards Legion , Blogger