Rywalizacja Walentynkowa- Spotkanie 16 lutego 2018



Witam!
Wczoraj odbyło się spotkanie o nazwie " Rywalizacja Walentynkowa". Spotkałyśmy się w Stajni Jorvik o godzinie 20:00 z 20-ma minutami spóźnienia, ponieważ miałam weryfikacje i słaby internet. W końcu mogłyśmy zacząć spotkanie. Poprosiłam wcześniej o wzięcie stroju czerwonego i różowego. Podzieliłyśmy się na dwie grupy: różową i czerwoną. Rywalizacja rozpoczęła się wyścigiem przyjaźni. Grupa która uzyskała lepszy czas wygrywa. Grupa która zwyciężyła ta rundę była grupa różowa. Kolejną punktem rywalizacji był quiz walentynkowy. Było 5 pytań. Grupa która wygrała tą rywalizację była ponownie grupa różowa. Całą grę wygrała, tak jak wszystkie konkurencje, grupa różowa. Zabawa była świetna. W planach miałam zrobić jeszcze jedną konkurencję, ale długi czas weryfikacji nie pozwolił mi na to.
Mam nadzieje, że jaszczurkom się ten tym zabawy podobał :D
/Cali



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Glamorous Lizards Legion , Blogger